-
Jakie są rodzaje stron agregatorów: cechy i monetyzacja każdego typu
-
Jak stworzyć stronę agregatora: ogólna instrukcja krok po kroku
-
Jak stworzyć stronę agregatora: przykłady dla najpopularniejszych typów agregatorów
Z każdym rokiem wyszukiwanie informacji staje się coraz trudniejsze — według danych Netcraft co minutę powstaje prawie 175 projektów internetowych. Ułatwiając uzyskiwanie potrzebnych danych, pomagają strony agregatory. Cieszą się dużym zainteresowaniem: użytkownicy dodają je do zakładek, odwiedzają różne strony i spędzają na zasobie internetowym stosunkowo dużo czasu. A monetyzować projekt internetowy można na kilka sposobów, dywersyfikując dochody.
Jedynym pytaniem — jak stworzyć stronę agregatora bez ogromnych inwestycji i umiejętności technicznych. Jeszcze niedawno uważano to za niemożliwe! Jednak systemy zarządzania treścią rozwijają się, programiści tworzą nowe motywy i wtyczki, dzięki czemu już teraz każdy może samodzielnie opracować stronę agregatora. A zespół Cityhost stara się pomóc każdemu chętnemu: nie tylko stworzyliśmy szczegółową instrukcję krok po kroku z przykładami, ale także oferujemy niedrogi hosting i domeny w przystępnej cenie.
Co to jest strona agregatora i jakie są jej zalety
Strona agregatora — to zasób internetowy z odpowiednimi danymi z różnych źródeł. Jest przeznaczona do uproszczenia wyszukiwania informacji: zamiast tracić czas na szukanie treści, filtrując niepotrzebne dane, użytkownik może przejść na agregator i uzyskać potrzebne informacje. Na przykład, agregatory wiadomości zbierają artykuły z różnych źródeł, a „agregatory” produktów pozwalają porównywać ceny i cechy produktów od kilku sprzedawców.
Głównym celem takich stron — jest ułatwienie użytkownikom dostępu do różnorodnych informacji z różnych źródeł, dostarczając je na wygodnej platformie. Jednak pomagają one nie tylko użytkownikom sieci, ale także webmasterom, którzy potwierdzają następujące zalety stron agregatorów:
-
oszczędność na treści — możesz w pełni korzystać z danych z innych źródeł, pozbywając się kosztów tworzenia treści;
-
automatyzacja treści — specjalistyczne oprogramowanie pozwala częściowo lub całkowicie zautomatyzować dodawanie informacji na zasób internetowy, oszczędzając mnóstwo czasu i minimalizując koszty na menedżera treści;
-
szybkie promowanie — agregatory są regularnie aktualizowane, stale oferując użytkownikom ogromne ilości aktualnych danych, co pomaga przyspieszyć przyciąganie nowych użytkowników z wyszukiwarek;
-
poprawa doświadczeń — na jednej platformie osoba może uzyskać nie tylko klasyczne informacje (zdjęcia, cena, opis) o produkcie, ale także dodatkowe dane (opinie, porównania, oceny itp.), dzięki czemu dłużej pozostanie na zasobie internetowym i będzie regularnie do niego wracać;
-
więcej sposobów monetyzacji — zarabiaj pieniądze poprzez umieszczanie reklam, sprzedaż produktów lub usług partnerskich, płatne subskrypcje, dostęp do treści premium;
-
uprośczone skalowanie — elastyczna architektura pozwala łatwo dodawać różne typy treści i rozszerzać funkcjonalność.
Osobno należy rozważyć legalność stron agregatorów. Ich tworzenie jest całkowicie legalne, ponieważ tylko zbierają i wyświetlają informacje z różnych źródeł. Ważne jest jednak zawsze wskazywanie źródła informacji, uwzględniając aktywny link, co pozwoli uniknąć problemów z naruszeniem praw autorskich i zapewni uczciwość wobec czytelników. Uzyskana treść powinna być przedstawiana bez zniekształceń lub zmian w treści. Ponadto zalecamy dodanie informacji, że jesteś agregatorem treści i nie ponosisz odpowiedzialności za treść źródeł.
Ile można zarobić na stronie agregatora
Zaczynać monetyzację zasobu internetowego należy po 3-6 miesiącach od jego utworzenia. Ten okres jest potrzebny, aby pokazać reklamodawcom twoje poważne podejście do projektu i pełną statystykę. I oczywiście reklamodawcy zwracają uwagę na liczbę odwiedzających. Minimalnym wskaźnikiem jest 500 użytkowników miesięcznie, chociaż ostateczne wymagania zależą od konkretnej sieci reklamowej.
Zalecamy, aby nie spieszyć się z monetyzacją, ale od razu rozważyć dostępne sposoby zarabiania na stronie agregatora, aby opracować skuteczną strategię:
-
reklamy displayowe — różnorodne banery. Można podłączyć projekt do Google AdSense lub współpracować z reklamodawcami bezpośrednio. Istnieją dwa modele płatności: za kliknięcia (CPC) — otrzymujesz stałą kwotę za każdym razem, gdy użytkownik kliknie w reklamę na twoim zasobie lub za każde 1000 wyświetleń reklamy (CPM);
-
marketing afiliacyjny — płatność za konkretne działania. Model CPA jest używany do przesyłania danych przez formularz kontaktowy, przejście do komunikatora lub połączenie przez stronę, rejestrację, zamówienie usługi, dodanie produktu do koszyka itp. Na przykład, umieszczasz link do konkretnego produktu reklamodawcy, użytkownik wchodzi w niego, dokonuje zakupu, a ty otrzymujesz prowizję;
-
bezpośrednia reklama — każdy sposób zarabiania bez zewnętrznych sieci. Oprócz już wspomnianych modeli CPM, CPC i CPA, możesz pobierać opłatę za wyższe miejsca w katalogu. Taki sposób często wykorzystują agregatory ofert pracy: oferują wiele opcji od kandydatów/pracodawców, ale na wyższe pozycje umieszczają tylko oferty, za które zapłaciła osoba/firmy;
-
treści sponsorowane — opłata użytkowników za dostęp do ekskluzywnych treści. Należy do nich zarówno najlepsze informacje z innych źródeł, jak i twoje osobiste treści, na przykład artykuły autorskie.
Ile można zarobić na stronie agregatora? Zarobek w modelu CPM może wynosić od 0,5 do 2,5 USD za 1000 wyświetleń. Aby obliczyć zarobek na AdSense w modelu CPM, skorzystaj z formuły: Dzienne Wyświetlenia Stron * CTR (%) * Cena za Kliknięcie. Na przykład, weźmy mały zasób internetowy i średnie wskaźniki: 100*2%*0.5 = 1 USD dziennie lub 30 USD miesięcznie. Jednak ostateczne dane zależą od samej strony, ponieważ liczba wyświetleń, procent kliknięć i ich koszt mogą być znacznie wyższe.

Na stronie Small SEO Tools znajduje się kalkulator dochodów AdSense. Przy okazji, możesz od razu zobaczyć zły przykład umieszczania banerów — z powodu ich dużej liczby zasób internetowy ładowany jest bardzo wolno.
Jeśli planujesz monetyzować agregator za pomocą programów partnerskich, zalecamy przejście do jednej z sieci i sprawdzenie prowizji za konkretne działania. Jako przykład weźmy platformę Admitad, na której znajduje się popularny program internetowego sklepu Answear UA (dobrze nadaje się dla agregatorów cen). Płacą 9% za klasyczne opłacone zamówienie i 3,5% za płatność z użyciem kuponu. Na stronie Admitad podano, że średni zarobek z 100 przejść (EPC) wynosi 3374 hrywny.

Admitad — dobry wybór do monetyzacji agregatorów. Możesz także znaleźć inne sieci (na przykład Impact) lub szukać programów partnerskich osobno (na przykład Fiverr).
Jakie są rodzaje stron agregatorów: cechy i monetyzacja każdego typu

Jednymi z najpopularniejszych są agregatory wiadomości (Ukr. Live, Afishar, AllTop). Biorąc pod uwagę liczbę zasobów informacyjnych, podobne platformy znacznie oszczędzają czas użytkownika. Do zbierania informacji webmasterzy wykorzystują technologię RSS: najpierw znajdują potrzebne strony, następnie w ustawieniach wtyczki lub usługi wskazują konkretne kategorie, a system zbiera dane.
Stronę można częściowo lub całkowicie zautomatyzować, a umożliwiają to nawet darmowe wtyczki WordPress. Do monetyzacji wykorzystuje się Google AdSense, bezpośrednią reklamę (banery, posty gościnne), opłatę za dostęp.

W ostatnim czasie rośnie zapotrzebowanie na agregatory cen (Hotline, Price.ua, CheapShark, Kelkoo). Obecnie na ukraińskim rynku można znaleźć dziesiątki sklepów internetowych w jednej niszy, dlatego poszukiwanie konkretnego produktu zajmuje coraz więcej czasu. Strony „agregatory” są korzystne dla obu stron: sprzedawcy bezpłatnie reklamują sklep, a kupujący mają możliwość porównania produktów od kilku sprzedawców w jednym miejscu.
Zarządzanie agregatorem cen można częściowo zautomatyzować za pomocą płatnych wtyczek. Musisz ręcznie dodać treść, a lista sklepów z tym produktem w dostępności zostanie pobrana przez system. Do monetyzacji agregatorów cen wykorzystuje się marketing afiliacyjny, a wtyczki wspierają łatwe dodawanie ofert z różnych systemów partnerskich.
Przeczytaj więcej o tym w artykule: Agregatory cen – jak zwiększyć sprzedaż dzięki innym

Na Ukrainie cieszą się popularnością agregatory finansowe (Financer, Finance.ua), które zbierają informacje o produktach finansowych (kredyty, pożyczki, karty bankowe, depozyty, ubezpieczenia) z różnych źródeł do porównania. Można je zautomatyzować za pomocą wtyczek, importując i eksportując potrzebne dane. A zarabiać na takiej stronie najlepiej za pomocą programów partnerskich.

Agregatory turystyczne (Booking, Tripadvisor) — to strony, które zbierają oferty podróży (hotele, bilety lotnicze, wycieczki) z różnych źródeł do porównania. Możesz całkowicie zautomatyzować proces zarządzania treścią — wiele platform korzysta z API touroperatorów i dostawców usług. A monetyzować zasób internetowy można przez sieci reklamy kontekstowej, ale korzystniej jest to robić za pomocą programów partnerskich i współpracy bezpośrednio z firmami.
Jak stworzyć stronę agregatora: ogólna instrukcja krok po kroku
Istnieją dwa główne sposoby stworzenia agregatora — skorzystać z usług programisty lub opracować zasób internetowy samodzielnie. Pierwszy sposób pozwala uzyskać projekt z maksymalną funkcjonalnością bez umiejętności technicznych i oszczędności czasu, ale będą potrzebne tysiące dolarów w zależności od życzeń. Samodzielne stworzenie agregatora w pełni zależy od twojej wiedzy i umiejętności, wymaga dużo czasu, ale pozwala obejść się minimalnymi inwestycjami finansowymi.
Nasz zespół chce pomóc początkującym webmasterom, dlatego opracował podstawową instrukcję, jak stworzyć stronę agregatora na CMS (systemie zarządzania treścią).
Rejestracja hostingu i domeny
Na pierwszym etapie należy znaleźć „dom” dla platformy, czyli kupić hosting — miejsce na serwerze i jego moc. Przejdź na stronę główną Cityhost, wybierz taryfę, zarejestruj konto użytkownika i opłać usługę. Otrzymasz intuicyjny panel zarządzania, darmowy certyfikat SSL, niezawodny system ochrony, wsparcie 24/7 i oczywiście dostęp do tworzenia nieograniczonej liczby stron/poddomen i skrzynek pocztowych. Jeśli potrzebujesz więcej zasobów, wtedy zalecamy wynająć serwer wirtualny, który nadaje się do dużych projektów internetowych.
Przy rejestracji hostingu otrzymasz darmową domenę na 1 rok. Dostępne strefy zależą od wybranej taryfy. Lub możesz przejść na stronę i samodzielnie zarejestrować domenę w pożądanej strefie, na przykład .ua lub .com. Po rejestracji otrzymasz powiadomienie o płatności i będziesz mógł podłączyć automatyczne przedłużenie, aby nie stracić domeny.
Przy okazji, warto wiedzieć, że rejestracja domeny w strefie UA wymaga posiadania znaku towarowego. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, przeczytaj artykuł Jak prawidłowo zarejestrować znak towarowy w celu uzyskania domeny UA.
Wybór i instalacja CMS
Przechodzimy do najtrudniejszego procesu — wyboru systemu zarządzania treścią. Pomaga on stworzyć stronę agregatora od podstaw i wygodnie nią zarządzać bez umiejętności programowania. Dla początkujących najlepsze są WordPress i Joomla, ponieważ mają dużą liczbę wtyczek i motywów, aby łatwo stworzyć praktycznie każdy typ strony agregatora. Jeśli szukasz bardziej skomplikowanych CMS, polecamy Drupal: ma duży wybór modułów do importu i przetwarzania danych.

Dla poniższych przykładów wybraliśmy właśnie WordPress — darmowy system zarządzania treścią z wieloma dostępnymi szablonami i rozszerzeniami, który jest maksymalnie prosty i zrozumiały. Jeśli masz podstawowe umiejętności programowania, możesz całkowicie zmienić dowolny motyw, tworząc stronę od podstaw z pożądanym wyglądem i funkcjonalnością. A instalacja WordPressa odbywa się w kilku kliknięciach dzięki naszemu instalatorowi — instrukcja ze zrzutami ekranu.
Wybór i instalacja motywu
W panelu administratora przejdź do sekcji „Wygląd” → „Motywy”. Możesz wybrać jeden z dostępnych motywów, szybko go zainstalować i aktywować. Inną opcją – jest repozytorium WordPress, które liczy ponad 12 000 darmowych motywów. Ponadto istnieje wiele specjalistycznych szablonów właśnie pod agregatory, na przykład Bayside, WP Drudge, Newspaper, Magazine i inne (wersje podstawowe są bardzo ograniczone, płatne kosztują średnio 89 dolarów rocznie).

Kiedy znajdujesz motyw osobno, po prostu pobierz archiwum, następnie przejdź do sekcji „Motywy”, kliknij „Dodaj nowy motyw” → „Prześlij”, wybierz archiwum, załaduj na stronę i aktywuj.

Po zainstalowaniu i aktywowaniu może być zaproponowana podstawowa instrukcja konfiguracji (zwykle jest dołączana do płatnych motywów). Lub możesz przejść do „Ustawienia”, gdzie podasz nazwę i opis strony, dodasz ikonę, język, format daty i czasu. Od razu zalecamy przejść do sekcji „Ustawienia stałego linku” i wskazać pożądany wygląd linków, na przykład „/%category%/%postname%/”, czyli kategoria → tytuł posta.
Instalacja podstawowych wtyczek
W WordPressie funkcjonalność strony w pełni zależy od rozszerzeń. Aby je dodać, przejdź do sekcji „Wtyczki” → „Dodaj nową”. WordPress oferuje wiele wtyczek, ale należy być ostrożnym, ponieważ każda w pewnym stopniu obciąża zasób internetowy, dlatego zalecamy instalowanie tylko niezbędnych dodatków.

Do podstawowych wtyczek WordPress należy zaliczyć:
-
Yoast SEO — darmowa wtyczka do optymalizacji wyszukiwarek. Umożliwia łatwe stworzenie mapy strony dla robotów wyszukiwarek, przeprowadzanie optymalizacji SEO każdej strony, tworzenie przekierowań itp. Możesz rozważyć także inne alternatywy, na przykład Rank Math SEO;
-
Cyr To Lat — transliteracja linków. Przekształca URL z cyrylicy na łacinkę („wynajem-hostingu-ukraina” na „arenda-khostynha-ukraina”), aby były wyświetlane prawidłowo w pasku adresu;
-
Contact Form 7 — tworzenie różnych typów formularzy. Na przykład, formularz kontaktowy z zespołem strony;
-
Elementor — wygodne narzędzie do edytowania stron poprzez proste przeciąganie gotowych bloków;
-
Akismet Anti-Spam — filtracja niechcianych komentarzy i spamu;
-
WP Super Cache — przeprowadza buforowanie stron w celu zwiększenia prędkości ładowania strony. Dobrym zamiennikiem jest LiteSpeed Cache.
Wymieniliśmy tylko podstawowe wtyczki, które pomogą skonfigurować i zoptymalizować nowy zasób internetowy. Jednak zawsze możesz łatwo znaleźć i dodać inne rozszerzenia, poprawiając funkcjonalność platformy. Do takich należy wymienić następujące wtyczki, przydatne właśnie dla agregatorów różnych typów:
-
WooCommerce — darmowa wtyczka dla sklepów internetowych, która razem z rozszerzeniami idealnie nadaje się do tworzenia agregatora cen;
-
WP All Import — darmowa wtyczka WordPress do importu danych w dowolnym formacie;
-
Content Egg — płatna wtyczka (55 dolarów), która dodaje na stronę bloki treści z produktami z sieci partnerskich i wspiera automatyczne aktualizowanie cen;
-
WP RSS Aggregator — darmowa wtyczka do szybkiego łączenia wiadomości z różnych źródeł i wyświetlania ich w jednym miejscu na stronie;
-
Feedzy RSS Feeds — darmowa wtyczka WordPress do agregatora wiadomości, która potrafi zbierać najlepsze treści w konkretnej niszy z całego Internetu.
Wymieniliśmy tylko najpopularniejsze wtyczki dla agregatorów. Jednak możesz przejść na Envato Market (ThemeForest) i znaleźć wiele rozszerzeń dla strony dowolnego typu i w dowolnej niszy.
Zarządzanie treścią
Do podstawowych stron należy zaliczyć „Strona główna”, „Blog”, „O nas” i „Kontakt”. Aby je stworzyć, przejdź do sekcji „Wszystkie strony” i kliknij „Dodaj nową”, następnie dodaj informacje i wypełnij meta-etykiety (wszystkie potrzebne pola już będą utworzone dzięki wtyczce SEO).
Sposób dodawania informacji w pełni zależy od wybranej wtyczki agregatora. Zwykle po jej aktywacji system tworzy oddzielną sekcję w panelu administracyjnym, gdzie możesz dodawać treści z innych zasobów.
Jak stworzyć stronę agregatora: przykłady dla najpopularniejszych typów agregatorów
Rejestracja domeny i hostingu, instalacja i konfiguracja WordPressa, motywu, podstawowych rozszerzeń — to główne etapy tworzenia zasobu internetowego. Do opracowania i zarządzania konkretnym typem agregatora będą potrzebne specjalistyczne aplikacje. Możesz łatwo znaleźć wiele darmowych i płatnych wtyczek pod konkretny typ treści lub użyć uniwersalnych WP All Import lub Content Egg.
Aby lepiej zrozumieć, rozważamy proces zarządzania i wypełniania dwóch najpopularniejszych typów agregatorów.
Jak stworzyć agregator wiadomości na WordPressie
Agregator wiadomości na WordPressie — jeden z najprostszych typów stron, który można całkowicie zautomatyzować za pomocą darmowych rozszerzeń. Wtyczka FEEDZY RSS Feeds potrafi automatycznie przekształcać elementy kanału RSS w strony WordPress. Możesz zbierać nieograniczoną liczbę kanałów RSS z nieograniczonej liczby źródeł. A wygląd uzyskanej treści można łatwo edytować, na przykład wyświetlać wszystkie dane oryginalnej publikacji lub pozostawić tylko kluczowe pola, takie jak autor, data, czas, krótki opis. I oczywiście każda publikacja jest w pełni dostosowana do różnych platform!

Wtyczkę do tworzenia agregatora wiadomości można znaleźć w katalogu WordPress i na oficjalnej stronie systemu zarządzania treścią. Pierwsza opcja jest zazwyczaj prostsza: przechodzisz do panelu administratora, sekcji „Wtyczki”, znajdujesz, przesyłasz i aktywujesz FEEDZY RSS Feeds.
Następnie znajdź strony z potrzebnymi informacjami. Na przykład weźmy Kyiv Independent. Po prostu przejdź na zasób internetowy i wybierz kategorię, a następnie dodaj „feed” do linku (https://kyivindependent.com/tag/opinion/feed).

Teraz wróć do panelu administratora, sekcja Feedzy RSS → Kategorie kanałów. Dodaj nową kategorię, wcześniej wskazując nazwę i RSS (można dodawać od razu kilka zasobów internetowych).

Teraz dodaj nową publikację: Posty → Dodaj nowe posty. Na stronie kliknij niebieski plusik i wybierz Feedzy RSS Feeds.

Wybierz wcześniej utworzoną kategorię i kliknij Załaduj kanał. W sekcji Blok możesz skonfigurować dowolne parametry, uwzględniając liczbę postów, kolejność ich wyświetlania, rozmiar obrazków, meta-etykiety (autor, data, czas) itp. W sekcji Zaawansowane możesz aktywować Lazy Load (wolne ładowanie), aby zwiększyć prędkość ładowania strony. Możesz nawet ustawić linki jako nofollow, aby nie przekazywać wagi strony zasobowi internetowemu, z którego pobierasz informacje.
Przeczytaj także: Co to są linki nofollow i dofollow, i dlaczego oba rodzaje są potrzebne do SEO-promocji strony

W darmowej wersji nie można skonfigurować układu strony. Jednak domyślnie aktywowany jest układ motywu strony, co oznacza, że uzyskanie pożądanego wyglądu można osiągnąć poprzez dobór motywu WordPress właśnie dla zasobów informacyjnych. Lub można przejść na wersję PRO za 99 dolarów rocznie.

Po prostu spójrz na rezultat! Potrzebne były kilka minut, aby stworzyć i wypełnić kategorię, i to wszystko za darmo. I oczywiście to prosty przykład, w wersji Free bez odpowiedniego motywu WordPress. Ale możesz uczynić stronę znacznie ładniejszą i bardziej informacyjną.
Jak stworzyć agregator cen na WordPressie
Kiedy twój budżet jest znacznie ograniczony, taki typ stron można częściowo zautomatyzować. Na początek zainstaluj rozszerzenie Google Web Scraper, aktywuj je i zrestartuj przeglądarkę. Następnie przejdź na stronę, na przykład produktu, aktywuj Narzędzia dewelopera, wybierz sekcję rozszerzenia, stwórz bazę danych i dodaj do niej potrzebne informacje. Web Scraper oferuje szczegółową instrukcję wideo i dokumentację, a także wiele informacji na YouTube, dzięki czemu można szybko zrozumieć jego funkcjonalność.

Do uproszczonego tworzenia agregatora cen na WordPressie nadaje się WP All Import — wtyczka do importu danych z dowolnego źródła. Można używać darmowej wersji lub zakupić WP All Import PRO, która pozwala automatycznie aktualizować dane i importować zdjęcia z dowolnego miejsca. I jeszcze potrzebna będzie wtyczka WP All Import – WooCommerce Add-On.

Kiedy wtyczki są zainstalowane i aktywowane, przechodzimy do sekcji All Import. Aby dodać dane, klikamy Prześlij plik i wybieramy potrzebny plik. Załadowaliśmy plik .xls, który wcześniej wypełniliśmy danymi testowymi. Możesz wypełniać informacje samodzielnie lub zbierać z różnych stron za pomocą rozszerzenia Chrome Web Scraper.

Dodajemy nowe informacje, dlatego potrzebujemy właśnie sekcji Nowe elementy, gdzie należy wybrać typ danych. WP All Import obsługuje wszystkie możliwe informacje, to znaczy możesz dodawać posty, wiadomości, kursy, nawet komentarze. Ale ponieważ tworzymy agregator cen, wybieramy produkty WooCommerce.

Następnie po prostu sprawdzamy dane. System samodzielnie rozdziela informacje z pliku na odpowiednie kategorie, dzięki czemu szybko przeniesiesz dane bezpośrednio na stronę produktu.

Wypełniasz wszystkie pola, przenosząc dane z przygotowanej formy wtyczki do odpowiednich pól.

Zwróć uwagę na dodawanie obrazów. Najlepszym sposobem — jest wzięcie ich z biblioteki: przechodzisz do Mediów, ładujesz przygotowane zdjęcia, następnie kopiujesz nazwę z formatem obrazu. Przechodzisz do ustawień wtyczki i wybierasz „Użyj obrazów aktualnie przesłanych do wp-content/uploads/wpallimport/files/”, wskazujesz nazwy przez przecinek lub każde zdjęcie w nowej linii.

Na ostatnim etapie sprawdzasz informacje i klikasz Potwierdź i uruchom import.

Wszystkie produkty pojawią się w sekcji Produkty wtyczki WooCommerce. Będziesz mógł w każdej chwili przejść na stronę potrzebnego produktu i edytować informacje: od nazwy i opisu po zniżki i SEO.
Zwróć uwagę, że wygląd samej strony zależy od motywu strony, to znaczy wtyczka jedynie upraszcza dodawanie informacji, a jej designem zajmujesz się samodzielnie! Możesz albo wziąć podstawowy motyw i poprawić go samodzielnie (Gutenberg, Elementor), albo użyć całkowicie gotowego szablonu tematycznego.
Wtyczka WP All Import ma wiele profesjonalnych funkcji. Wspomnieliśmy tylko o podstawowych możliwościach, które pomagają stworzyć podstawę strony. Możesz przejść na oficjalną stronę i zobaczyć szczegółową instrukcję ze zrzutami ekranu na temat konfiguracji wtyczki dla WooCommerce.
Agregator — idealny typ zasobów internetowych, pozwalający użytkownikom szybko znaleźć potrzebne informacje, a webmasterom — zarabiać pieniądze bez dużych inwestycji. Podążając za wskazówkami dotyczącymi legalnego korzystania z treści i szczegółową instrukcją, będziesz mógł samodzielnie stworzyć stronę agregatora na CMS WordPress. Tylko zawsze dbaj o użytkowników, to znaczy nie tylko pobieraj dane z innych zasobów internetowych, ale także dawaj dodatkową wartość. Dzięki temu szybciej uda ci się wypromować stronę w wyszukiwarkach, znaleźć lojalną publiczność i stworzyć źródło stałego dochodu.










