Під час роботи над зовнішньою оптимізацією сайту часто доводиться користуватися сервісом Linkpad.
Пропонуємо вам огляд п'яти найкращих бірж вічних посилань, на яких можна отримати якісні посилання.
Просування інтернет-проекту – це не тільки внутрішня і зовнішня оптимізація сайту.
Пошуковики щорічно змінюють правила гри в SEO, придумують алгоритми, ускладнюють життя.
Біржа посилань GoGetLinks займає лідируюче місце серед аналогічних сервісів.
Miralinks – одна з популярних площадок для розміщення вічних посилань.
У пошуковій видачі дуже часто виводяться результати з Google або Яндекс картою.
Кількість і якість зовнішніх лінків, що посилаються на веб-сайт – один з ключових показників ефективності SEO
Певна річ, знайдені площадки треба обов'язково перевіряти на якість, дивитися їх авторитетність.
Як здійснити аналіз посилальної маси сайту і які SEO інструменти для цього слід використовувати.
Потрапити під АГС пошукової системи нескладно.
Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.
Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.
Так, існують:
Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.
З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.
Виняток становлять посилання:
Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.
Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.
Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.