CityHost.UA
Допомога і підтримка

Зовнішня оптимізація

blog 102 Інструкція по роботі з сервісом linkpad

Під час роботи над зовнішньою оптимізацією сайту часто доводиться користуватися сервісом Linkpad.

blog 94 Основні біржі вічних посилань

Пропонуємо вам огляд п'яти найкращих бірж вічних посилань, на яких можна отримати якісні посилання.

blog 92 Що таке крауд-маркетинг

Просування інтернет-проекту – це не тільки внутрішня і зовнішня оптимізація сайту.

blog 98 Ознаки природних посилань

Пошуковики щорічно змінюють правила гри в SEO, придумують алгоритми, ускладнюють життя.

blog 96 Як працювати з біржею вічних посилань GoGetLinks

Біржа посилань GoGetLinks займає лідируюче місце серед аналогічних сервісів.

blog 95 Як працювати з біржею Miralinks

Miralinks – одна з популярних площадок для розміщення вічних посилань.

blog 91 Просуваємо сайт компанії в Google і Яндекс картах

У пошуковій видачі дуже часто виводяться результати з Google або Яндекс картою.

blog 99 Як знайти зовнішні посилання на сайт

Кількість і якість зовнішніх лінків, що посилаються на веб-сайт – один з ключових показників ефективності SEO

blog 97 Як і де розміщувати безкоштовні зворотні посилання на сайт

Певна річ, знайдені площадки треба обов'язково перевіряти на якість, дивитися їх авторитетність.

blog 93 Аналіз посилальної маси

Як здійснити аналіз посилальної маси сайту і які SEO інструменти для цього слід використовувати.

blog 90 Що робити, якщо донор зворотнього посилання під АГС

Потрапити під АГС пошукової системи нескладно.

Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена ​​на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.

Основні види посилань

Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.

Так, існують:

Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.

З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.

Виняток становлять посилання:

  1. Спамні. Вони мають низьку якість, та й за спам пошуковики по голові не погладять.
  2. Тимчасові. Подібні посилання треба щомісяця продовжувати. Якщо забути – вони миттєво зникнуть. Щоб уникнути цього, краще не використовувати їх зовсім.
  3. Закриті. Вони не передают вагу сайту, а тому в них немає ніякого сенсу. А якщо закриті посилання ще й покупні – то це і викинуті на вітер гроші.

Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.

Працюйте над зовнішньою оптимізацією з розумом!

Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.

Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.