CityHost.UA
Допомога і підтримка

Публічний договір від CityHost.ua

Інформація про договір
Наведена нижче інформація, є офіційною пропозицією (офертою), будь-якій юридичній або фізичній особі укласти договір на абонентське обслуговування з фізичною особою-підприємцем Рівтіним Максимом Леонідовичем. Для того, щоб укласти, зазначений вище договір зовсім не обов'язково приїжджати в офіс нашої компанії, вести переговори, заповнювати купу паперів. Для укладення договору достатньо лише ознайомитися з цією інформацією і наведеним нижче текстом договору. Зазначений договір є публічним, тобто згідно зі статтею 633 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх споживачів.

Якщо Ви згодні з його умовами - можете зробити оплату послуг . У цьому випадку договір буде вважатися укладеним, а ФОП Рівтін М.Л., тим що, прийняв на себе обов'язок надавати послуги, зазначені в договорі . Громадянами оплата може бути зроблена через будь-яке відділення комерційного банку .

Відповідно до Цивільного Кодексу України , в разі прийняття викладених в даній Оферті умов і оплати послуг фізична або юридична особа, яка провадить акцепт цієї оферти стає ЗАМОВНИКОМ ( акцепт оферти рівносильний укладенню Договору на умовах , викладених в Оферті ) .

У майбутньому , якщо у Вас виникне необхідність, Ви зможете в зручний для Вас час отримати документально оформлений договір з підписами і печаткою Виконавця.
 
Публічний договір
на абонентське обслуговування
 
ФОП Рівтін Максим Леонідович, надалі Виконавець , з одного боку , і Замовник , з іншого боку , уклали цей договір про наступне :
 
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
 
1.1. Згідно з умовами даного Договору Виконавець бере на себе зобов'язання надавати Послуги в порядку і на умовах , передбачених цим Договором , а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити надані послуги .

1.2. Даний договір носить характер публічної оферти і є еквівалентом " усної угоди " , і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу .
 
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Під послугами розуміється надання Замовнику :

2.1.1. Унікального імені ( далі логіна ) та пароля , що дозволяє управляти послугами на веб - сайті Виконавця , дана інформація відправляється на контактну електронну адресу (e - mail) Замовника, після проходження процедури реєстрації та оплати . Контактною електронною адресою вважається адреса ,яка вказана Замовником під час проходження процедури реєстрації на сайті ;

2.1.2. можливості розмістити інформацію, на серверах Виконавця в межах квоти, яка передбачена тарифним планом .

2.1.3. Реєстрації доменних імен і підтримки їх на первинному і вторинних серверах імен DNS , якщо така послуга замовлена ??на офіційному сайті Виконавця ;

2.1.4. Можливості організації імен електронної пошти, з обсягом інформації, яку зберігають в кожен момент часу, в межах квоти , передбаченої тарифним планом

2.1.5. Можливості адресації розміщеного ресурсу

2.1.6. необхідних для використання Послуг консультацій по електронній пошті або телефону

2.2. Замовник дає згоду на зберігання і обробку персональних даних, з метою забезпечення реалізації взаємовідносин в сфері інформатизації
 
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
 
3.1. ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

3.1.1. Надавати Замовнику Послуги, відповідно до суми абонентської плати , внесеної в порядку , передбаченому розділом 4 даного Договору .

3.1.2. Реєстрація облікового запису Замовника та надання йому ім'я ( логіна ) і пароля доступу, за допомогою електронної пошти .

3.1.3. Зберігати конфіденційність інформації Замовника, яка отримана від нього при реєстрації, а також змісту приватних повідомлень електронної пошти за винятком випадків , передбачених чинним законодавством України.

3.1.4. Публікувати офіційні повідомлення, які пов'язані з обслуговуванням Замовників і зміною тарифів на оплату, на сайті Виконавця , а також розсилати їх Замовникам електронною поштою .

3.2. ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

3.2.1. У мінімальному обсязі володіти навичками і знаннями, які необхідні для самостійного використання Послуги .

3.2.2. Надати достовірні відомості при реєстрації і укладанні Договору

3.2.3.На першу вимогу надати Виконавцю скан-копії заповненої заяви і паспорта (1,2 сторінка та реєстрація). Під заявою в даному Договорі розуміється власноруч заповнене та підписане звернення до Виконавця, вимога про заповнення якого висуваються Виконавцем в певних випадках і доводяться до відома Замовника, за допомогою електронних листів і інструкцій на сайті Виконавця. Бланк такої заяви, доступний для скачування Замовником в його особистому кабінеті, на сайті Виконавця, або може бути написаний Замовником в довільній формі.

3.2.4. Своєчасно надавати Виконавцю інформацію про зміну відомостей , таких як: контактна електронна адреса, телефон , а також поштова адреса (для відправлення документів - при бажанні підписати договір згодом ) .

3.2.5. При зверненні в службу технічної підтримки Виконавця має використовувати контактну електронну адресу (адресу, яка вказана при замовленні послуги ) і повідомляти свій логін , ім'я та прізвище, а також при необхідності використовувати інші способи підтвердження своїх прав доступу

3.2.6. Забезпечувати конфіденційність своїх логіна і пароля.

3.2.7. Сплачувати Послуги відповідно до обраного тарифного плану та дотримуючись умов розділу 4 даного Договору . Замовник зобов'язується самостійно ознайомитися з інформацією про умови обслуговування і тарифи на сайті Виконавця .

3.2.8.У разі незгоди зі змінами тексту цього договору Замовник зобов'язаний повідомити про це Виконавця в десятиденний термін з моменту отримання повідомлення про зміни. 3.2.9. Зберігати банківські фінансові документи ( платіжні доручення , квитанції , чеки ) , що підтверджують здійснення оплати Послуг .
 
4. ЦІНИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
 
4.1. Замовник проводить акцепт оферти і укладення Договору, шляхом попередньої оплати послуг Виконавця, відповідно до умов даного Договору. Попередня оплата послуг Виконавця, означає згоду Замовника з усіма умовами цього договору.

4.2. Вартість робіт за цим договором, на момент його укладення, визначається відповідно до діючих умов, які публікуються на сайті Виконавця.

4.3. Платежі здійснюються відповідно до тарифів, які опубліковані на сайті Виконавця.

4.4. Виконавець має право в односторонньому порядку переглядати ціни на Послуги і вводити нові тарифні плани. Про введення нових цін Виконавець, сповіщає Замовника, за допомогою публікації на своєму сайті, а також електронною поштою. У разі внесення авансу за надання послуг відповідно до даного Договору, нові ціни на Послуги вступають в силу для Замовника після закінчення терміну, за який внесено аванс.

4.5. Послуги надаються за умови внесення оплати, згідно обраного тарифного плану , за фактом надходження оплати на розрахунковий рахунок Виконавця

4.6. Оплата Послуг проводиться шляхом безготівкових платежів на банківський рахунок Виконавця, який вказаний в розділі 10 даного Договору .

4.6.1. При оплаті через банк, Замовник зобов'язаний вказати в платіжному документі призначення платежу . Виконавець має право не надавати послуги в разі , якщо в платіжному документі не вказано призначення платежу .

4.6.2. Рахунок оплати послуг Замовник отримує самостійно на інтернет - сайті https://cityhost.ua/ і оплачує в 10 - ти денний термін , вказуючи при оплаті послугу , за яку вноситься платіж ..

4.6.3. Рахунок на продовження послуг Виконавець надає Замовнику по електронній пошті, яка вказана при реєстрації, або Замовник самостійно формує собі рахунок на сплату послуг в особистому кабінеті на сайті Виконавця. Рахунок повинен бути сплачений не пізніше 3 - х днів з моменту закінчення терміну надання послуг.

4.6.4. Замовник зобов'язаний повідомити Виконавця по електронній пошті дату , суму платежу, а також за яку послугу здійснений платіж.

4.6.5. У разі несвоєчасної оплати, Виконавець має право припинити надання послуг.

4.7. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів. При зміні банківських реквізитів Виконавця, з моменту опублікування нових реквізитів на сайті Виконавця та сповіщення електронною поштою, Замовник несе всі негативні наслідки за платежі, здійснені за старими реквізитами.

4.8. Днем оплати вважається день зарахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця..

4.9. У разі призупинення надання послуг через несплату, їх відновлення відбувається протягом робочого дня , наступного за днем оплати

4.9.1 В разі не сплати Замовником послуг, протягом 30 днів з моменту їх закінчення , відновлення послуг може бути не можливим . У разі якщо відновлення послуг можливо, воно відбувається за додаткову плату встановлену Виконавцем.
 
5. ОСОБЛИВІ УМОВИ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
 
5.1. Виконавець не гарантує абсолютну безперебійність і не дає гарантію того, що запропоноване програмне забезпечення або будь-які інші матеріали не містять системних помилок. Виконавець вживає всі розумні зусилля і заходи з метою недопущення переривань сервісу або порушення його якості.

5.2. Виконавець не несе відповідальності за прямий або непрямий збиток, заподіяний Замовнику в результаті використання або неможливості користування Послугами, або завдані в результаті помилок, пропусків, перерв у роботі, видалення файлів, дефектів, затримок у роботі, або передачі даних, або зміни функцій і інших причин. Виконавець не гарантує прийняття пошти Замовника від віддалених мереж, функціонування яких призвело до занесення адреси такої мережі в списки, за якими програма доставки пошти Виконавця не здійснює прийом пошти.

5.3. Виконавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку, за допомогою яких здійснюється доступ до Послуг.

5.4. Замовник приймає на себе повну відповідальність і ризики, пов'язані з використанням мережі Інтернет за допомогою Послуг, у тому числі відповідальність за оцінку точності, повноти та корисності будь-яких думок, ідей, іншої інформації, а також якості та властивостей товарів і послуг, які розповсюджуються в Інтернет і надаються Замовнику за допомогою Послуг.

5.5. Замовник повністю відповідальний за збереження свого пароля і за збитки, які можуть виникнути унаслідок несанкціонованого використання. За фактом крадіжки логіна та пароля по вині третіх осіб Замовник повинен направити на адресу Виконавця заяву про зміну пароля, з обов'язковим додатком до заяви відповідного фінансового документа, що підтверджує оплату Послуг. Виконавець не несе відповідальність за дії третіх осіб, що призвели крадіжку, а для відшкодування збитків в результаті крадіжки Замовник повинен звернутися у відповідні правоохоронні органи.

5.6. Виконавець не несе відповідальності за повідомлення третіх осіб про позбавлення Замовника доступу до послуги і за можливі наслідки, що виникли в результаті відсутності такого попередження.

5.7. Виконавець не є відповідачем або співвідповідачем по будь-яких зобов'язаннях і витратах, пов'язаних з порушенням положень Договору Замовником або іншими особами, що використовують ім'я користувача і пароль Замовника, або отримали доступ до редагування інформації Замовника шляхом злому; або пов'язаних з використанням Інтернет за допомогою Послуг; або пов'язаних з приміщенням або передачею будь-якого повідомлення, інформації, програмного забезпечення або інших матеріалів у мережі Інтернет Замовником або іншими особами, що використовують його логін і пароль.

5.8. Виконавець не несе відповідальності за несвоєчасне отримання Замовником повідомлень Виконавця, надісланих електронною поштою. Лист вважається отриманим Замовником в день його відправлення Виконавцем.

5.9. Виконавець, Адміністратор та Оператор Реєстру не несе відповідальності щодо наслідків використання, не використання, або неправомірного використання доменних імен Реєстрантом, у тому числі перед третіми особами, а також щодо порущення Реєстрантом будь яких прав третіх осіб.
 
 
6. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ПРЕТЕНЗІЙ І СПОРІВ
 
6.1. Претензії Замовника щодо надання Послуг приймаються Виконавцем до розгляду тільки в письмовому (електронному) вигляді. Термін розгляду претензій Замовника не повинен перевищувати 14 (чотирнадцяти) робочих днів.

6.2. Розгляд претензій до Виконавця, пов'язаних з наданням Послуг, здійснюється після надання Замовником відповідних фінансових документів, що підтверджують оплату Послуг.

6.3. Для вирішення технічних питань при визначенні вини Замовника в результаті його неправомірних дій при користуванні мережею Інтернет, Виконавець має право самостійно залучати компетентні організації у якості експертів.

6.4. Сторони будуть регулювати шляхом переговорів будь-які спірні питання, розбіжності або претензії, які можуть виникнути стосовно цього договору чи у зв'язку з ним.

6.5. У разі, якщо сторони не досягнуть домовленості щодо спірних питань шляхом переговорів, ці питання підлягають розгляду в судовому порядку згідно з підсудністю, встановленою законодавством України.
 
7. МОМЕНТ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ. ТЕРМІН ЙОГО ДІЇ. ПОРЯДОК ЗМІНИ ТА РОЗІРВАННЯ
 
7.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту внесення плати за Послуги у розмірі та порядку, встановленому цим договором.

7.2. Договір укладається на невизначений термін і діє протягом зазначеного строку за умови своєчасної і повної оплати Замовником послуг Виконавця.

7.3. Виконавець має право змінювати умови даного Договору в односторонньому порядку, повідомивши про це Замовника по електронній пошті. Ці зміни договору набирають чинності через десять днів після їх опублікування на сайті Виконавця, якщо Замовник не надіслав свої мотивовані заперечення проти зміни умов договору. У цьому випадку зміни до Договору набирають чинності після врегулювання сторонами спірних моментів.

7.4. У випадку неможливості врегулювання спірних моментів, пов'язаних зі зміною умов даного Договору, Виконавець має право відмовитися від Договору і припинити надання Послуг.

7.5. Замовник має право у будь-який час в односторонньому порядку відмовитися від Послуг Виконавця.

7.6. У разі дострокового розірвання цього Договору за ініціативою Замовника, залишок коштів на особовому рахунку Замовника поверненню не підлягає. Виконавець має право запропонувати Замовнику на залишок невикористаної суму інші послуги.
 
8. ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
 
8.1. З метою виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 р. Замовник дає свою згоду на обробку Виконавцем персональних даних Замовника.

8.2. Виконавець обробляє персональні дані шляхом здійснення дій (операцій) з персональними даними, які включають: збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, поширення, знеособлення, блокування, знищення персональних даних. Метою використання персональних даних і наступної їх обробки є отримання Замовником послуг, які надаються Виконавцем.

8.3. Виконавець зобов'язується обробляти персональні дані Замовника в суворій відповідності з законодавством України про захист персональних даних.

8.4. Замовник погоджується з тим, що Виконавець має право знеособити його персональні дані з метою передачі іншим суб'єктам ринку реєстрації доменних імен. Також Замовник погоджується з тим, що Виконавець має право передати його дані іншим суб'єктам ринку реєстрації доменних імен в знеособленому вигляді.

8.5. Замовник даною згодою доручає Виконавцю, як Реєстратору, опублікувати свої персональні дані в базах даних відповідних сервісів у відкритому доступі в Інтернет, які є необхідними для роботи сервісів, служб, доменів.

8.6. Відкликання згоди на обробку персональних даних може бути здійснено шляхом направлення Замовником відповідного розпорядження в простій письмовій формі за адресою Виконавця. При цьому Замовник згоден з тим, що такий відгук може спричинити такі наслідки:

- відмова з боку Виконавця у наданні послуг, внаслідок неможливості їх виконання без зазначених даних;

-видалення доменного імені, у разі неможливості його супроводу без наявності у Виконавця таких даних;

8.7. Замовник погоджується з тим, що його персональні дані можуть бути передані іншому Реєстратору або Адміністратору публічного домену, в разі, якщо операція, яка виконується потребує ідентифікації Замовника, як власника доменного імені.

8.8. Права Замовника по відношенню до його персональних даних визначені у ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
 
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ


9.1. З усіх питань, які не врегульовані цим договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

9.2. Додатками до цього договору є: Додаток 1 - Норми користування мережею Інтернет, Додаток 2 - Перелік заборонених матеріалів при наданні послуг.
 
10.РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ


РIВТIН МАКСИМ ЛЕОНIДОВИЧ ФОП

код утримувача: 3035717498,

тел. 8(044)377-74-88

Р/р 26000052700632 у ПЕЧЕРСЬКА Ф.ПАТ КБ"ПРИВАТБАНК", М.КИЄВ,

МФО 300711

Фізична Особа Підприємець на Єдиному податку
 
Додаток 1 до Договору

НОРМИ КОРИСТУВАННЯ МЕРЕЖЕЮ



Мережа Інтернет являє собою глобальне об'єднання комп'ютерних мереж і інформаційних ресурсів, що належать безлічі різних людей і організацій. Це об'єднання є децентралізованим, і єдиного загальнообов'язкового зведення правил (законів) користування мережею Інтернет не встановлено. Існують, однак, загальноприйняті норми роботи в мережі Інтернет, спрямовані на те, щоб діяльність кожного користувача мережі не заважала роботі інших користувачів. Фундаментальне положення цих норм таке: правила використання будь-яких ресурсів мережі Інтернет (від поштової скриньки до каналу зв'язку) визначають власники цих ресурсів і тільки вони.

Цей документ описує загальноприйняті норми роботи в мережі Інтернет, дотримання яких є обов'язковим для всіх користувачів. Дія цих норм розповсюджується на порядок використання ресурсів Мережі. Тут і далі словом Мережа позначені мережа Інтернет і доступні з неї інші мережі.

1. Обмеження на інформаційний шум (спам).
Розвиток Мережі привів до того, що однією з основних проблем користувачів став надлишок інформації. Тому мережеве співтовариство виробило спеціальні правила, спрямовані на захист користувача від непотрібної інформації (спаму). Зокрема, є неприпустимими:
1.1. Масова розсилка не узгоджених попередньо електронних листів. Під масовою розсилкою мається на увазі як розсилка безлічі одержувачів, так і множинна розсилка одному одержувачу. Тут і далі під електронними листами розуміються повідомлення електронної пошти, телеконференцій, інтернет-пейджерів, форумів та інших подібних засобів особистого обміну інформацією.
1.2. Неузгоджена розсилка електронних листів об'ємом більше однієї сторінки, що містять вкладені файли.
1.3. Неузгоджена розсилка електронних листів рекламного, комерційного або агітаційного характеру, а також листів, що містять грубі і образливі вирази і пропозиції.
1.4. Розміщення в будь-якій конференції Usenet або іншій конференції, форумі або електронному списку розсилки статей, які не відповідають тематиці даної конференції або списку розсилки. Тут і далі під конференцією розуміються телеконференції (групи новин) Usenet та інші конференції, форуми і електронні списки розсилки.
1.5. Розміщення в будь-якій конференції повідомлень рекламного, комерційного або агітаційного характеру, крім випадків, коли такі повідомлення явно дозволені правилами такої конференції або їх розміщення було узгоджено з власниками або адміністраторами такої конференції заздалегідь.
1.6. Розміщення в будь-якій конференції статті, що містить вкладені файли, окрім випадків, коли вкладення явно дозволені правилами такої конференції або таке розміщення було узгоджено з власниками або адміністраторами такої конференції заздалегідь.
1.7.Розсилка інформації одержувачам, що висловили раніше явне небажання отримувати цю інформацію.
1.8. Використання власних або наданих інформаційних ресурсів (поштових скриньок, адрес електронної пошти, сторінок WWW тощо) як контактних координат під час здійснення будь-якої з вищеописаних дій, незалежно від того, з якої точки Мережі були вчинені ці дії.

2. Заборона несанкціонованого доступу і мережевих атак.
2.1. Не допускається здійснення спроб несанкціонованого доступу до ресурсів Мережі, проведення або участь в мережевих атаках і мережевому зломі, за винятком випадків, коли атака на мережевий ресурс проводиться з явного дозволу власника або адміністратора цього ресурсу. У тому числі заборонені:
2.1.1. Дії, спрямовані на порушення нормального функціонування елементів Мережі (комп'ютерів, іншого обладнання або програмного забезпечення), що не належать користувачу.
2.1.2. Дії, спрямовані на отримання несанкціонованого доступу, в тому числі привілейованого, до ресурсу Мережі (комп'ютера, іншого обладнання або інформаційного ресурсу), подальше використання такого доступу, а також знищення або модифікація програмного забезпечення або даних, що не належать користувачу, без узгодження з власниками цього програмного забезпечення або даних або адміністраторами даного інформаційного ресурсу.
2.1.3. Передача комп'ютерам або обладнанню Мережі безглуздої або непотрібної інформації, що створює паразитне навантаження на ці комп'ютери або обладнання, а також проміжні ділянки мережі, в обсягах, що перевищують мінімально необхідні для перевірки зв'язності мереж і доступності окремих її елементів.

3. Дотримання правил, встановлених власниками ресурсів.
3.1. Крім вищепереліченого, власник будь-якого інформаційного або технічного ресурсу Мережі може встановити для цього ресурсу власні правила його використання.
3.2. Правила використання ресурсів або посилання на них публікуються власниками або адміністраторами цих ресурсів у точці підключення до таких ресурсів і є обов'язковими до виконання всіма користувачами цих ресурсів.
3.3. Користувач зобов'язаний дотримуватися правил використання ресурсу або негайно відмовитися від його використання.

4. Неприпустимість фальсифікації.
4.1.Значна частина ресурсів Мережі не вимагає ідентифікації користувача і допускає анонімне використання. Проте у деяких випадках від користувача вимагається надати інформацію, що ідентифікує його і використовувані ним засоби доступу до Мережі. При цьому користувачеві забороняється:
4.1.1.Використання ідентифікаційних даних (імен, адрес, телефонів тощо) третіх осіб, крім випадків, коли ці особи уповноважили користувача на таке використання. У той же час користувач повинен вжити заходів по запобіганню використання ресурсів Мережі третіми особами від його імені (забезпечити збереження паролів і інших кодів авторизованого доступу).
4.1.2. Фальсифікація своєї IP-адреси, а також адрес, що використовуються в інших мережевих протоколах, при передачі даних в Мережу.
4.1.3. Використання неіснуючих зворотних адрес при відправці електронних листів.

 

Додаток 2 до Договору

ПЕРЕЛІК ЗАБОРОНЕНИХ МАТЕРІАЛІВ ПРИ НАДАННІ ПОСЛУГ

 

1. Послуги, які надаються Замовнику, повинні використовуватися тільки в легальних цілях і не порушувати чинне законодавство України, а також міжнародні законодавчі акти.
2. При використанні послуг Виконавця забороняється:
2.1. публікувати інформацію з порушенням авторських прав третіх осіб;
2.2. використовувати хостинг-акаунти як сховище для резервних копій сайтів і (або) баз даних;
2.3. використання серверів Виконавця як proxy або анонімайзерів.
3. Неприпустимі для розміщення матеріали:
3.1. Фінансові піраміди, онлайн-казино, сайти присвячені "МММ", рекламі фінансових пірамід, сайти букмекерської тематики, лотереї, сайти з азартними іграми.
3.2. Піратські архіви фільмів, музики, книг, телевізійних і комп'ютерних програм, ігор (навіть якщо фізичне розташування цих файлів розміщено на інших серверах).
3.3. Torrent-трекери, ресурси по розповсюдженню crack, warez.
3.4. Матеріали і товари, що заохочують незаконну діяльність, матеріали що підбурюють інших до участі в незаконній діяльності або продаж інформації, яка була отримана незаконним шляхом.
3.5. Сайти, що поширюють курильні суміші, тютюнові вироби, наркотичні речовини та насіння марихуани, або сайти з рекламою подібної діяльності.
3.6. Матеріали для агітації політичних партій або політичної пропаганди.
3.7. Порнографія, контент сексуальної спрямованості, «товари для дорослих», webcam сайти, сайти ескорт сервісів.
3.8. Сайти ігрової тематики, ігрові сервери незалежно від жанрів і типів ігрової діяльності.
3.9. Фішингові сайти.
3.10. Сервіси або скрипти для розсилки спаму.
3.11. Сервіси або скрипти для мережевих сканів.
3.12. Сервіси для розповсюдження шкідливого програмного забезпечення, шкідливих shell-ів або різних скриптів, які без відома користувача виконують якісь дії.
3.13. Сервіси або скрипти підбору паролів, парсери, індексери і кравлери (для сканування і отримання інформації з інших сайтів).